RAMOWY PROGRAM STUDIÓW 2022/2023
A. Przedmioty podstawowe – kanon
l.p. |
przedmiot |
ECTS |
forma zaliczenia |
godz. / sem. |
1 |
biblistyka ST: księgi historyczne (w. + ćw.) |
5 |
E |
30 |
2 |
lektorat języka starożytnego IV |
3 |
ZO |
30/20 |
3 |
lektorat języka nowożytnego III |
3 |
ZO |
30 |
4 |
lektorat języka nowożytnego IV |
3 |
ZO |
30 |
5 |
teologia dogmatyczna: eklezjologia (w. + ćw.) |
3 |
ZO |
15 |
6 |
teologia dogmatyczna: mariologia (w. + ćw.) |
2 |
E |
15 |
7 |
teologia moralna fundamentalna (w. + ćw.) |
5 |
ZO |
30 |
RAZEM: |
24 |
170 |
- lektorat języka nowożytnego: język angielski
- lektorat języka starożytnego: język łaciński
- Blok A – za przedmioty teologiczne - 109 ECTS; przedmioty z możliwością wyboru - 24 ECTS
B1. Przedmioty kierunkowe – kanon
1 |
Liturgika: Eucharystia w roku liturgicznym (ćw.) |
1 |
Z |
15 |
2 |
Proseminarium w. r 2018/19 10 g |
3 |
ZO |
30/20 |
3 |
Religiologia: teodycea (w. + ćw.) |
4 |
E |
30 |
RAZEM: |
8 – t. ogólna |
75 – t. ogólna |
C1. Przedmioty specjalizacyjne z teologii ogólnej
1 |
wykład monograficzny V |
4 |
ZO |
30 |
C2. Przedmioty specjalizacyjne z katechetyki
l.p. |
przedmiot |
ECTS |
forma zaliczenia |
godz. / sem. |
1 |
dydaktyka: ogniwa procesu kształcenia (w.) |
2 |
ZO |
15 |
2 |
emisja głosu (ćw.) |
4 |
ZO |
30 |
3 |
metodyka nauczania religii (w. + ćw.) |
5 |
ZO |
45 15 w. + 30 ćw. |
4 |
pedagogika szkolna - konwersatorium w kontekście praktyk zawodowych |
2 |
ZO |
15 |
5 |
pedagogika specjalna - konwersatorium |
2 |
ZO |
15 |
6 |
psychologia osobowości (ćw.) |
3 |
ZO |
15 |
7 |
psychologia rozwojowa (w.) |
3 |
E |
15 |
8 |
wykład monograficzny III (teologiczny) |
4 |
ZO |
15 |
9 |
wykład monograficzny IV z zakresu przygotowania pedagogicznego |
3 |
ZO |
15 |
Razem: |
28 |
|
180 |
ćw. - ćwiczenia
E – egzamin
ECTS szczeg. – ECTS rozpisane szczegółowo
p. – punkty ECTS
t. – teologia
w. – wykład
Z – zaliczenie bez oceny
ZO – zaliczenie z oceną
Cykl A i B - Rok VI - Semestr II – teologia ogólna
l.p. |
przedmiot |
forma zaliczenia |
godziny |
ECTS |
ECTS szczegółowe |
1. |
seminarium magisterskie IV |
ZO |
30 |
5 |
A – 60 h – 2 p. B – 45 h – 1,5 p. C – 45 h – 1,5 p. |
2. |
przygotowanie egzaminu ex universa theologia |
8 |
|||
3. |
przygotowanie pracy magisterskiej |
17 |
|||
RAZEM: |
30 |
30 ECTS |
REALIZACJA PRZYGOTOWANIA PEDAGOGICZNEGO
B.1. psychologia - 90 h |
B.2. pedagogika – 0 h |
C. podstawy dydaktyki i emisja głosu – razem 60 h |
D.1 dydaktyka przedmiotu (czyli katechetyka) - 150 h |
psychologia ogólna - 15 h 2 ECTS |
pedagogika szkolna 2 ECTS |
podstawy dydaktyki (w. 10 h + ćw. 5 h) 3 ECTS |
katechetyka szczegółowa (w. 15 h + ćw. 15 h) 5 ECTS |
psychologia ogólna - konwersatorium w kontekście praktyk zawodowych - 15 h 3 ECTS |
pedagogika szkolna – konwersatorium w kontekście praktyk zawodowych – 15 h 2 ECTS |
emisja głosu - 30 h 4 ECTS |
katechetyka materialna - 30 h 4 ECTS |
psychologia osobowości -15h
3 ECTS |
pedagogika ogólna -15 h
2 ECTS |
dydaktyka: ogniwa procesu kształcenia- 15 h 2 ECTS |
metodyka nauczania religii w. + ćw. (w. 15 h + 30 h ćw.) 5 ECTS |
psychologia rozwojowa w + ćw. - 30 h 4 ECTS |
Pedagogika ogólna – konwersatorium w kontekście praktyk zawodowych – 15 h 2 ECTS |
katechetyka fundamentalna- 30h
4 ECTS |
|
psychologia: psychologiczne prawidłowości rozwoju młodzieży – konwersatorium w kontekście praktyk zawodowych - 15 h 2 ECTS |
pedagogika: uwarunkowania prawne - 15 h 2 ECTS |
wykład monograficzny (z katechetyki): katechetyka: przygotowanie nauczycieli religii do pracy w zlaicyzowanym środowisku-15 h 3 ECTS |
|
|
elementy pedagogiki specjalnej – 15 h 2 ECTS |
||
B1 - razem 14 ECTS |
B2 - razem 12 ECTS |
C - razem 9 ECTS |
D1 - razem 21 ECTS |
Specjalność katechetyka – 120 h za pozytywnie ocenioną praktykę pedagogiczną w zakresie nauczania religii w szkole + 30 h za pozytywnie ocenioną praktykę psychologiczno-pedagogiczną – razem 6 ECTS